Anglia
2014. november 17. írta: .....Zsófi.....

Anglia

"..A sors akkor állít minket nagy döntések elé, amikor a legkevésbé sem számítunk rá. Ilyenkor derül ki, elég bátrak vagyunk-e, hogy megváltoztassuk az életünket. Ilyenkor nem tehetünk úgy, mintha mi sem történt volna, és nem hivatkozhatunk arra, hogy még nem vagyunk felkészülve a döntésre. A próba nem vár. Az élet nem néz hátra......" 

Egy kis idézettel indítottam hazatérésem első bejegyzését. Hogy honnan tértem haza? Kiderül. Imádok utazni, gyerekkoromtól fogva ez az én igazim hobbim, az írás, a képek és az utazááááááás.... :D A manók földje után, az Egyesült Királyságot is bebarangoltam. Nagyon tetszett Anglia, London a sok park, amit bejártunk, a terek, az utcák, a hidak, a folyók, a tengerpart.. de Írország valahogy a szívemhez nőtt.. nekem örök legkedvencebb ország marad. :) A Ír-sziget a szerelmem, Angliát pedig imádtam. Természetesen mindkét országba visszatérek még! Mert utazni érdemes. :P Nehezen lehet különbségeket és sorokat fölállítani országok, városok, falvak, erdők, patakok, tavak, folyók,  tengerek, óceánok, vízesések között... hiszen egyedi önálló szépséggel rendelkezik minden, amit  a természet alkotott...

Sokszor hangsúlyozom, hogy Írország a legkedvencebb országom, amit eddig láttam, és ez tényleg így is van. De ez nem zárja ki, hogy a többi ország illetve Magyarországon belüli utazások nem tetszenének. Vagy nem nőnének a szívemhez. Nagyon szeretem kis hazánkat is. Szép ország vagyunk, a magyar hon csodálatos, csak tudni kéne értékelni... a Balaton hazánk egyik számomra legértékesebb ékszere, egyben a 2. otthonom.. Érzelmi szálak is fűznek a környékhez... a fővárosunk és majdnem minden városunk gyönyörűséges.

Itt volt az ideje, hogy elmesélem nyaralásom, Angliai élményeimet. Mindazt, amit a saját szemmel láthattam.. és tapasztalhattam... főként azért szeretek utazni, h önálló véleménnyel rendelkezzek, a helyről, amit bejárhattam.. és idén az Egyesült királyságot tűztem ki célomul... szerettem volna betekintést nyeri az Angliában élők életébe.. mindennapjaiba.. és természetesen megtekinteni az olyan nevezetességeket, mint a Buckingham Palace, Big Ben, Tower-híd és vár,  Madame Tussod's, London eye, akvárium, a sok szép park: Hyde, Regent's, Green, Kensingtons, St. James... stb.

Nagyon mozgalmas volt a kinn el eltöltött szűk egy hetecske.. eseményektől sem volt mentes... az indulás is izgalmasan telt... :D én vezettem föl éjjel Pestre.. másnap reggel hajnali 6-kor indult a gépem... ezért olyan éjjel 11 fele indultunk el... nem siettem, de így is hamar fölértünk.. volt egy kis időnk sétáltunk egyet a Gellért hegyen.. aztán go Ferihegy 1. olyan hajnali 3 felé... persze belebotlottam a rendőr bácsikba... egy kis ellenőrzés erejéig... ilyenkor kicsit, fölmegy a vérnyomásom, elkezdek izgulni.. és ezt látták rajtam, nagyon kedvesek voltak....... :) Mindenkitől kértek egy személyigazolványt.. és leinformáltak bennünket, közben beszélgettek velem, jó utat kívántak.. és miután mindent rendben találtak mehettünk is a reptérre... anyuék bekísértek, a nagy poggyász föladásáig.. Aztán egyedül maradtam a csekkolás után csak néztem a repülőket, és vártam, hogy újra repülhessek.

http://norinautazasai.blogspot.hu/ Norina

Köszönöm szépen Norinának a beszámolót! Ha olvasnátok még tőle, akkor a blogját a fenti linken érhetitek el, illetve még több Anglia Norina szemszögéből az alábbi aloldalon: http://norinautazasai.blogspot.hu/search/label/Anglia

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbinkazutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr606909299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása