Magamról
2014. november 17. írta: .....Zsófi.....

Magamról

Sziasztok!

Habár ebben a blogban nem én kapom a főszerepet, hanem ti, de azért mégis írnék magamról pár szót, hogy tudjátok ki rakosgatja ide a bejegyzéseket :)

Először is azt említeném meg, hogy a kedvenc időtöltésem az utazás. Idáig csak Európa határain belül mozogtam, de szeretnék majd azon kívülre is eljutni. 2013. januárjában csapott meg ennek a tevékenységnek a szele, és azóta nem is tudom abba hagyni. Többnyire egyedül kelek útra, de van, olyan is, hogy barátnővel. Mindennek van előnye és hátránya is, az pedig tévhit, hogy ha egyedül utazik az ember, akkor magányos lesz az út során, mert a hostelekben lehet barátkozni más utazókkal. Habár általános sulis és gimis koromban is voltam már szervezett utazásokon, de az egyedüli utazgatást csak 23 évesen kezdtem meg, miután sikerült valamennyi pénzt összegyűjteni a munkából.

Kicsi gyerekként is már nagyon érdekeltek az országok, országleírások és a földrajz, talán ezért szerettem meg ennyire az utazást. Nagyon sok hasznot lehet szerintem szerezni ebből a hobbiból, gyakorolni lehet a nyelvtudást, szélesíteni az ismereteket, megismerni új embereket, de talán ami az egyik legfontosabb, hogy megszűnik a népek, népcsoportok elleni ellenségesség. 

Vezetek egy saját blogot is az utazásaimról, amit itt találsz meg.

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy tapasztalatot meríthessünk mások utazási élményeiből. Ez két dolog miatt érdekes, egy felől azért, mert így sokkal könnyebb lesz eldönteni, hogy hova menjünk legközelebb nyaralni, hiszen első kézből jön az infó, nem érdekeltségből, másodszor pedig tök érdekes, hogy ugyanarról a helyről milyen más-más véleménnyel lehetnek az emberek, ebből is következik, hogy milyen sokszínűek vagyunk és ez jó! :)

Nagyon örülnék, ha te is megosztanád másokkal a tapasztalataidat akár külföldi akár belföldi utazással kapcsolatban! A beszámolókat vagy e-mailben (hobbinkazutazas@gmail.com) vagy a Facebookon várom. Köszönöm előre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://hobbinkazutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr716812959
süti beállítások módosítása